Music Media Centar
Velika ponuda gitara za pojedince i muzičke škole
27. marta 39, Beograd
27. marta 39, Beograd
Ako Vaše detete odluči da prestane da vežba možete ga obradovati jednom ovakvom policom za knjige od kupljenog instrumenta za koji ste svojevremeno odvojili pozamašnu svotu. Pod uslovom da sve knjige mora da pročita, po mogućstvu, dok traje raspust!!!
Studio Alektik u Osijeku, 2012
Sasha (cello,vocal)
Ana Sabo (violin)
Ana Ristic (cello)
DamjanaCuk (keyboard)
Petar Jelic (electric guitar)
Ivan Fece Firchie (drums)
Konstantin Mađarević (bass guitar)
Francuski kompozitor. Zajedno sa Morisom Ravelom, smatra se jednom od najistaknutijih ličnosti u oblasti impresionističke muzike, mada on sam nije voleo da se ovaj termin upotrebljava za njegove kompozicije. Debisi je bio ne samo jedan od najvažnijih francuskih kompozitora već je bio i središnja figura cele evropske muzike na prelazu iz devetnaestog u dvadeseti vek.
Mansur i Alihan Musaev - pobednici Jezerskih bisera 2009!
Uzivajte!
Frederika Šopena (1810-1849) se smatra najistaknutijim predstavnikom poljske muzičke kulture i jednim od najznačajnijih kompozitora svih vremena. Šopen je do svoje dvadesete godine živeo u rodnoj Poljskoj, a potom se preselio u Francusku, ali je svoju porobljenu zemlju (Poljska je tada bila pod ruskom okupacijom) nosio u srcu i to se reflektovalo na njegovo stvaralaštvo. Šopenova revolucinarna etida je nastala kao odraz tuge kada je, pred sam izlazak na koncert u Parizu, saznao da je ustanak u Poljskoj u krvi ugušen i da su njegovi prijatelji nastradali. Izašao je na scenu, seo za klavir i u trenutku zasvirao - Revolucinarnu etidu!
Zubin Nehta, Happy Birthday Variation, Symphony
Реномирани музички и позоришни фестивал „Салцбургер фестшпиле” већ од почетка јуна осваја насловне странице дневних листова, свађом између новог интенданта Александра Переире и фестивалске управе. Оно што је почело као добра новост – пуно премијера уз гостовања оперских и диригентских звезда, 232 продукције на петнаест локација и десетодневни продужетак трајања фестивала, претворило се у ружну (и јавну) свађу око буџета и, сада већ помало гротескног, питања да ли би евентуално повећање финансијске инјекције значило да се ова културна манифестација претвара у центар окупљања виших социјалних слојева. Да је постављено макар тридесет година раније ово питање би можда имало и смисла, али „Салцбургер фестшпиле” одавно је постао фестивал на који долазе холивудске диве и милионери. За публику која не спада у економску елиту избор је лимитиран на карте за јефтинија места и понеку приуштиву продукцију или на бесплатно гледање директног преноса оперских извођења на великом платну у историјском центру града.
Мреже